Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.HARMET.COM.PL
Regulamin Sklepu Internetowego HARMET określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży galanterii betonowej firmy HARMET za pośrednictwem Sklepu Internetowego pod adresem www.harmet.com.pl.
WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY
- Właścicielem Sklepu jest firma Z.P.H.UHARMET z siedzibą w Starachowicach mieszącą się przy ul. Składowej 13D, 27-200. Właściciel: Daniel Harabin; Tel. stacjonarny: (041) 273-50-37; Tel. komórkowy: 662-060-754
NIP: 664-001-21-79; REGON: 290427274. - Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia.
- Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
- Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
- Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską lub własnym transportem, w zależności od miejsca doręczenia towaru. Godziny dostawy zależą od firmy przewozowej oraz kierowcy HARMET.
- Ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
- W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
- W przypadku wyboru sposobu płatności „przelew”, towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia.
- Wszelkie zwroty wysyłane na koszt Firmy HARMET nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
- Klient ma prawo – zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony.
- Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem.
- Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony.
- Koszt dostawy i odesłania towaru pokrywa Klient i nie podlegają one zwrotowi oraz ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
- Złożenie zamówienia jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.
- Sklep zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.
- Należy pamiętać, że wyroby z betonu podlegają wpływom warunków atmosferycznych – wilgotności, temperatury, nasłonecznienia –mogą występować dodatkowe przebarwienia i zmiany geometrii, wyroby są odporne na warunki atmosferyczne, powłoka lakiernicza nie jest odporna na uszkodzenia mechaniczne.
- Daszki i wyroby betonowe po dostarczeniu na miejsce należy rozpakować i ułożyć w docelowym miejscu. Przez pierwsze dni daszki dostosowują się do warunków wilgotnościowych i mogą zmieniać delikatnie kolor i prostoliniowość.
- Tolerancja wymiarowa wyrobów z betonu produkowanych przez Z.P.H.U. „HARMET”
Długość krawędzi ±1% długości
Grubość±2mm
Prostoliniowość krawędzi górnej powierzchni <±1%
Płaskość górnej powierzchni do ±1% długości przekątnej < 500mm ;±1,5% dla długości przekątnej >1000 mm
Odchylenie elementu prostopadłego do blatu głównego ±3mm
Daszki i inne wyroby Z.P.H.U. „HARMET” są wykonywane ręcznie, dlatego są niepowtarzalne –mogą odbiegać wymiarami, prostoliniowością od rzeczywistych wymiarów zamawianych elementów, zdjęcia oraz rysunki wykorzystywane w sklepie są własnością firmy HARMET mają charakter poglądowy, dostarczony towar może różnić się od przedstawionego na zdjęciach co nie jest traktowane jako usterka i nie może być podstawą reklamacji.
Wygięcia daszków są wynikiem procesów technologicznych, nie są traktowana jako usterka i nie podlega gwarancji.
- Minimalna szerokość fugi między montowanymi elementami winna wynosić 5mm, do łączenia zalecamy stosowanie fug elastycznych lub silikonów zewnętrznych.
- Do montażu daszków zalecamy stosowanie kleju elastycznego – mrozoodpornego
- Zabrania się stosowania taśmy malarskiej do oklejania powierzchni wierzchniej -malowanej.
WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTÓW
Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy
- Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
- Zwrotom nie podlegają daszki w produkowane w kolorach RAL i NCS na indywidualne zamówienie spoza palety podstawowej.
- W przypadku naprawy gwarancyjnej, koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.
- Naprawy reklamacyjne realizowane są metodą door-to-door. Reklamowany towar musi być zapakowany zgodnie z wytycznymi obsługi sklepu oraz wymogami firmy kurierskiej, która będzie odbierała towar w celu dostarczenia go do naprawy.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na piśmie czytelnie na adres siedziby firmy Starachowice, ul.Składowa 13D, 27-200
- Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 30 dni od daty jej złożenia
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- Wyroby są odporne na warunki atmosferyczne, powłoka lakiernicza nie jest odporna na uszkodzenia mechaniczne – uszkodzenia takie nie mogę być podstawą do reklamacji.
- W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:
- w pierwszej kolejności – nieodpłatnej naprawy.
- jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy
- Zabrania się stosowania taśmy malarskiej do oklejania powierzchni wierzchniej -malowanej.
- Zabrania się stosowania środków mogących reagować z powłoką malowaną ( rozpuszczalniki itp. )
gwarancji udzielanej przez producenta nie podlegają:
– uszkodzenia mechaniczne zawinione przez instalatora lub użytkownika,
– wady i szkody wynikłe na skutek niewłaściwego zainstalowania wyrobu (niezgodnie z instrukcją lub sztuką budowlaną),
– przedwczesne zużycie spowodowane nieprawidłowym montażem,
– wady wynikłe na skutek niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktów,
– uszkodzenia wynikłe na skutek osadzania się kamienia, niewłaściwej pielęgnacji produktów,
elementy muszą być poddawane konserwacji co 12 miesięcy, są objęte gwarancja tylko wtedy, gdy odpowiednie czynności konserwacyjne zostały wykonane – informacje dotyczące konserwacji umieszczone są na fakturze,
-kosztów związanych z montażem i demontażem elementów