Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.HARMET.COM.PL

Regulamin Sklepu Internetowego HARMET  określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży galanterii betonowej firmy HARMET za pośrednictwem Sklepu Internetowego pod adresem www.harmet.com.pl.

 

WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY

  • Właścicielem Sklepu jest firma Z.P.H.UHARMET z siedzibą w Starachowicach mieszącą się przy ul. Składowej 13D, 27-200. Właściciel: Daniel Harabin; Tel. stacjonarny: (041) 273-50-37; Tel. komórkowy: 662-060-754
    NIP: 664-001-21-79; REGON: 290427274.
  • Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  • Podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia.
  • Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  • Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
  • Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
  • Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską lub własnym transportem, w zależności od miejsca doręczenia towaru. Godziny dostawy zależą od firmy przewozowej oraz kierowcy HARMET.
  • Ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
  • W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  • W przypadku wyboru sposobu płatności „przelew”, towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia.
  • Wszelkie zwroty wysyłane na koszt Firmy HARMET nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
  • Klient ma prawo – zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu.
  • W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony.
  • Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.
  • W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem.
  • Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony.
  • Koszt dostawy i odesłania towaru pokrywa Klient i nie podlegają one zwrotowi oraz ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
  • Złożenie zamówienia jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.
  • Sklep zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.
  • Należy pamiętać, że wyroby z betonu podlegają wpływom warunków atmosferycznych – wilgotności, temperatury, nasłonecznienia –mogą występować dodatkowe przebarwienia i zmiany geometrii, wyroby są odporne na warunki atmosferyczne, powłoka lakiernicza nie jest odporna na uszkodzenia mechaniczne.
  •  Daszki i wyroby betonowe po dostarczeniu na miejsce należy rozpakować i ułożyć w docelowym miejscu. Przez pierwsze dni daszki dostosowują się do warunków wilgotnościowych i mogą zmieniać delikatnie kolor i prostoliniowość.
  • Tolerancja wymiarowa wyrobów z betonu produkowanych przez Z.P.H.U. „HARMET”

Długość krawędzi ±1% długości

Grubość±2mm

Prostoliniowość krawędzi górnej powierzchni <±1%

Płaskość górnej powierzchni do ±1% długości przekątnej < 500mm ;±1,5% dla długości przekątnej >1000 mm

Odchylenie elementu prostopadłego do blatu głównego ±3mm

Daszki i inne wyroby Z.P.H.U. „HARMET” są wykonywane ręcznie, dlatego są niepowtarzalne –mogą odbiegać wymiarami, prostoliniowością od rzeczywistych wymiarów zamawianych elementów, zdjęcia oraz rysunki wykorzystywane w sklepie są własnością firmy HARMET mają charakter poglądowy, dostarczony towar może różnić się od przedstawionego na zdjęciach co nie jest traktowane jako usterka i nie może być podstawą reklamacji.

Wygięcia daszków są wynikiem procesów technologicznych, nie są traktowana jako usterka i nie podlega gwarancji.

 

  •  Minimalna szerokość fugi między montowanymi elementami winna wynosić 5mm, do łączenia zalecamy stosowanie fug elastycznych lub silikonów zewnętrznych.
  •  Do montażu daszków zalecamy stosowanie kleju elastycznego – mrozoodpornego
  • Zabrania się stosowania taśmy malarskiej do oklejania powierzchni wierzchniej -malowanej.

WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTÓW

Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy

  • Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwrotom nie podlegają daszki w produkowane w kolorach RAL i NCS na indywidualne zamówienie spoza palety podstawowej.
  • W przypadku naprawy gwarancyjnej, koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.
  • Naprawy reklamacyjne realizowane są metodą door-to-door. Reklamowany towar musi być zapakowany zgodnie z wytycznymi obsługi sklepu oraz wymogami firmy kurierskiej, która będzie odbierała towar w celu dostarczenia go do naprawy.
  • Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na piśmie czytelnie na adres siedziby firmy Starachowice, ul.Składowa 13D, 27-200
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 30 dni od daty jej złożenia
  • Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  • Wyroby są odporne na warunki atmosferyczne, powłoka lakiernicza nie jest odporna na uszkodzenia mechaniczne – uszkodzenia takie nie mogę być podstawą do reklamacji.
  • W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:
    • w pierwszej kolejności – nieodpłatnej naprawy.
    • jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy
    • Zabrania się stosowania taśmy malarskiej do oklejania powierzchni wierzchniej -malowanej.
    • Zabrania się stosowania środków mogących reagować z powłoką malowaną ( rozpuszczalniki itp. )

gwarancji udzielanej przez producenta nie podlegają:

– uszkodzenia mechaniczne zawinione przez instalatora lub użytkownika,
– wady i szkody wynikłe na skutek niewłaściwego zainstalowania wyrobu (niezgodnie z instrukcją lub sztuką budowlaną),
– przedwczesne zużycie spowodowane nieprawidłowym montażem,
– wady wynikłe na skutek niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktów,
– uszkodzenia wynikłe na skutek osadzania się kamienia, niewłaściwej pielęgnacji produktów,
elementy muszą być poddawane konserwacji co 12 miesięcy, są objęte gwarancja tylko wtedy, gdy odpowiednie czynności konserwacyjne zostały wykonane – informacje dotyczące konserwacji umieszczone są na fakturze,
-kosztów związanych z montażem i demontażem elementów